Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

300 Racing

Czterosuwowy Mercury 300R jest najbardziej wydajnym silnikiem w swojej klasie. Wolnossący model 4,6 L V-8 ma aż o 44 % większą pojemność i olbrzymi o 40 % większy moment obrotowy niż dwusuwowy silnik 300XS, który zastąpił.

 

  • HP / KW: 300/224

  • Obroty biegu jałowego: 600

  • Max. ilość obrotów (obr/min): 5800-6400

  • Układ cylindrów: V8 (64°) dwa wałki (DOHC) 32 zawory

  • Pojemność (L / CID): 4.6/279

  • INDUCTION SYSTEM: Custom Racing Short-Runner Intake Manifold

  • System paliwowy: Komputerowo sterowany wtrysk paliwa z systemem optymalizacji spalania ARO (Advanced Range Optimization)

  • Zalecane paliwo: Bezołowiowa 95

  • Zapłon SYSTEM: SmartCraft PCM 112 Digital Inductive

  • Ładowanie: 85-Amp (1071 Watt) With Idle Charge

  • Rozruch: Elektryczny z systemem SmartStart Protection

  • Układ smarowania: miska olejowa

  • Rekomendowany olej: z certyfikatem NMMA FCW SAE 10W-30

  • Trzypunktowe mocowanie silnika: górny uchwyt z wytrzymałego twardego elastomeru i solidne dolne uchwyty

  • Mocowanie silnika HD: solidne uchwyty, system zdalnego trymowania

  • Przekładnia: Torque Master, Sport Master lub 5.44″ HD

  • Przełożenie: 1.75:1

  • Biegi: F-N-R

  • Waga (LBS./KG): L – 20″ Std: 512/232; HD: 546/247, XL – 25″ 556/252, XXL – 30″ 566/257

  • Gwarancja: 3 lata

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.